24 Ocak 2009 Cumartesi

Kuantum Düşünce Tekniğinin Özü:Türk Yaşam Felsefesi


KUANTUM DÜŞÜNCE TEKNİĞİ BİR TÜRK DÜNYA’YA BEDELDİR
Kuantum sıçrama, Kuantum düşünce teknikleri için, internette konuyla ilgili verilen bilgileri yeterli bulmadım. YA SİZ? 1970’li yıllardan beri Amerika ve İsviçre de Kuantum yaşam felsefesi üzerinde çalışmalarım oldu. 1989’dan itibaren Türkiye’de Türk kültürünün özünde var olan pozitif yaşam felsefesi ile yoğruldum. Yurt dışındaki öğrencilerimle, siz vatan gençlerini birlikte düşündüğümde onlara bin, yüz bin kat daha değerlisiniz ve yüreklisiniz. Bizde ruh var. Mayamız güçlü, duygusalız. Duygusal zekânın neler yapabileceğinin farkında olsak, hatta birimizin bile DÜNYAYA BEDEL olabileceğimizi anlarız. . ATATÜRK neden “BİR TÜRK DÜNYAYA BEDELDİR.”dedi? İşte size ev ödevi araştırın. Eminim duygusal zekânın ne olduğunu, nasıl kullanıldığını, kimlerin kullanabildiğini ve neler yapılabildiğini algılamaya başlayacaksınız. Kuantum düşünce tekniğinin alt sınıflandırılmalarında olan birçok konu başlığı, sanki başlı başına bir teknikmiş gibi gösteriliyor. Aslında hepsi bir bütünün parçalarıdır. Buna bir örnek verelim isterseniz: Mesela bir meyve düşünün. NAR diyelim... İçinde binlerce çekirdeği var. Manava gittiğimizde:
Affedersin manav amca bana bir kilo nar tanesi verebilir misiniz der misiniz. Manavın şüpheci bakışlarına kim bilir yüzde kaç kişi maruz kalırdı. Hızlı düşünenler kısaltmalarımı algılıyorlardır. Var olan beyin kapasitemizin yüzde kaçını kullanma hakkına sahip olabileceğimizi, size daha sonra anlatmak isterim. Hoşça kalın. Saygılarımla.
Kuantum Düşünce Grubu Kurucusu, Başkanı
Sanat eleştirmeni Ahmet Nuray

Hiç yorum yok: