24 Ocak 2009 Cumartesi

DOĞAÜSTÜ GÜÇLERİN SAHİBİ

DOĞAÜSTÜ GÜÇLERİN SAHİBİ

Alis Harikalar diyarında! Tüm hayallerimi süsleyen, bir yapıt idi.Yaş – 15 henüz dünyayı keşfetmek üzere olduğum bir çağ, doğaüstü güçlerin sahibi olmak için, Alis’in Harikalar diyarında kendimi düşlediğim günler.Yaş – 20 Süpermen’i oynuyordum düşlerimde. Gündüzün acı gerçeklerinden bir an için kendimi rüyanın derinliklerinde kahraman olarak hissetmek istiyordum.Yaş – 30. Hayal ile gerçek arasındaki incecik çizgide yürüyenlerin sarhoşluğundan yeni kurtulmuştum. Kendi dünyamın içsel gücünün kullanımını uygulamanın gerekliliğine tüm kalbimle inandığımın farkındaydım.Yaş – 40. Birikimlerimi paylaşmak insanlığa, yaratıcıya olan borcum olduğunun bilincindeydim. Öğrenmek, öğretmek, birbirinden ayrılmayan iki nesne, bir bütünün parçaları olduğunu, fark etmenin zaman dilimiydi.Yaş – 50. Ne ekersem onu biçeceğim bir zaman dilimi. Yaptıklarımın, yapacaklarımın bir başlangıcı gibiydi. Yokuşu tırmanmaya alışan duygularımın, hislerim tarafından beslenmeye başladığı an. Yaş – 60. Henüz yeni dünyanın içindeki kozmik yapının enerjisini ciğerlerime doldurabildiğim bir başlangıç çizgisi. Bu çizginin düzlüğünden sapmak imkânsız olan gerçekleri, inkâr etmek kadar imkânsız. Geleceği kontrol edenlerin arasına doğru, adım adım ilerlemenin zevkine henüz yeni vardım. Kendimi kontrol edebilmenin geleceğim olduğunu, bunu baştan birileri söyleyiverseydi de…60 sene yerine 120 sene… Pardon, bir dakika, hey nereye gidiyorum. Pardon inecek var. Sadece bir ben miyim? Ya sizler? Veya ötekiler? Bizler, birbirimizin yansıması değil miyiz? Bazı kişilerin bu yazıya, uçuk diye adlandırılan, bir uçurtma misali gökyüzünün mavilerine yazılacak yazılarınızı bekliyorum. Saygılarımla.


Ahmet NURAY
Kuantum Düşünce Gurubu Başkanı
www.ahmetnuray.com

Hiç yorum yok: