24 Ocak 2009 Cumartesi

Kuantum Düşünce Grubu

Kuantum Düşünce Grubu
7 beyazkapı Sanat Grubu tarafından kuruldu. 2004 yılında faaliyetlerine 7 kişi ile başlayan grubun sanatçı sayısı artmaya devam ediyor. http://www.7beyazkapi.com/ internet sitesinde, Kuantum Düşünce Grubu’nun çalışmaları da yer alıyor. Kısa bir süre sonra http://www.kuantumdusuncesanat.com/ adresindeki internet sitesinin de faaliyete geçmesi ile birlikte konuyla ilgilenen herkese pozitif fikir verecektir.
Pozitif yaşamın ve pozitif düşüncenin, tüm dünyada vazgeçilmez bir kavram, felsefe haline dönüştüğü bir zamanda, sanatın üretken, pozitif düşündürücülüğünün toplumlar arası iletişimi güçlendirmesi, ana amaç oldu bu grup için.
Pozitif üretimin ve pozitif düşüncenin insan zekasına faydalarını anlatmak için yola çıkan Kuantum Düşünce Gurubu fertlerinin büyümesinin hikayesidir bu oluşum aslında. Felsefeci olmayan ama felsefeci gibi düşünen; profesyonel olmayan ama profesyonelleşmek için araştıran, geliştiren aynı fikirler doğrultusunda çığ gibi büyüyen bir grubun başlangıcı oldu KUANTUM DÜŞÜNCE GRUBU. Fikir üreten beyinlerin yapıcı gücünün farkına varan, düşlerin gerçek öyküsü oldu Kuantum Düşünce Grubu. Bugünlerde harıl harıl çalışıyorlar bu topraklarda fikirler yeşersin diye.
Yeşeren tohumların kök salması için de proje üzerine proje üretiyorlar. Pozitif beyinleri ile öncelikle kendileri için değil, projelerini her kim faydalı hale getirebilecekse onun için, hep birlikte, kuantum düşüncenin özü ile çalışıyorlar. Grupta her türlü fikir tartışılıyor. Olumlu ve yaratıcı her fikir, uygulanabilecek her alanı kapsıyor.Sanat ve ötesi Başarı ve öncelikleri Eğitim ve faydaları Çalışmak ve üretmek Üretmek ve paylaşmak Paylaşmak ve çoğalmak Pozitif düşünmek ve düşündürmek Keşfetmek ve keşfedilmek Kısacası yapmak; asla yıkmamak grubun vazgeçilmez temel ilkesi.
Kuantum Düşünce Grubu’ndanım.
Pozitif düşünerek keşfetmektir amacım.
Öğretmektir, gelişmektir uğraşım.
Vermekle çoğalmaktadır güçlerim.
Sevmekle gelişir pozitif düşüncelerim.
Pozitifleştikçe gelişir hücrelerim.
Taş üzerine taş koymaktır ana hedefim.
Var olmak, oluşturmaktır benim ilkelerim.
diye söyler Kuantum Düşünce Grubu’nun her üyesi. Gönüllü üyeliktir bu, zoraki değil. Pozitif bağlılıktır bu değişken değil. Bugün var pozitif düşünce tarzı, yarınlarda da. Sonsuza dek var olacak pozitif yaşam, üretken düşünce tarzı. Olumsuz şeyler düşleyemeyen bu grubun elemanları. “Hiçbir şey yoktan var olmaz, vardan yok olmaz” felsefesi ile hareket ediyor. İnsan beyninde var olan değerler, kullanılmadığı için yok sayılamaz. Sadece keşfetmeyi bilin. Kendi öz benliğinizin derinliklerinde var olan pozitif enerjiyi kullanmayı öğrenin der, bu grubun insanları. Öğrenin nasıl çalışabileceğini, beyninizin tüm kapasitesini. Bu da beyninizin ürettiği düşlerin tümünü hayata geçirmeyi mümkün kılar. Yeter ki pozitif düşünün. Pozitifçe araştırın. Pozitif hissedin ki; size bahşedilenleri kademe kademe keşfedin. Var olan enerjinizin; var olan düşlerinizi, bugün de var olan geleceğinizi nasıl işlevsel hale getirebileceğini araştırın. Kendi öz benliğinizin keşfine çıkmak, kader içinde gezinmeye benzer. Sonu görünmeyen okyanuslar misali. Yeterlilik kavramının ayrıca her beyinde, her düşte ne anlam ifade ettiğinin de altının çizilmesi gerekir. Her istediğini bir an evvel elde etmek isteyenlere sıkça rastlamışızdır. Bu sabırsız grubun hayat merdiveninin zorlu basamaklarına takılıp düştüklerine hepimiz birkaç kez şahit olmuşuzdur. Unutulmamalıdır ki; merdivenleri tek tek çıkan yorulmaz. İkişer ikişer çıkan yorulur. Basamakları üçerli çıkmaya kalkanlar da vardır hayatta. Merdivenleri bir an evvel çıkmak isteyenler emin olunuz zirveye çıkamadan bezgin düşerler. Anlaşıldığı gibi zamana karşı yarışmak yerine zaman içinde, zamanı dolu dolu yaşamak, her anın hakkını vererek, her anlamın değerini bilerek yaşamak, pozitif yaşam felsefesidir (Kuantum Düşünce Sanatı). İmkansızı düşlemiyor bu grup. Olmayacakları zorlamak yerine olasılığın, pozitif potansiyelle bezendiği bir yaşam felsefesi düşlüyor grubun takipçileri. Hiçbir şey yoktan var olmaz, vardan yok olmaz felsefesine dayanarak bu grubun üyeleri der ki: Düşünen beyinlerde var olan pozitif değerler (enerji molekülleri) kullanılmadığı için yok sayılamaz. Sadece keşfetmeyi bilin. Kendi iç dinamiklerinizde var olan pozitif enerjiyi işlevsel hale getirmeyi öğrenin. Öğrenin nasıl çalışabileceğini düşlerinizin tüm kapasitesini. Pozitif düşünce mümkün kılar sizlere, kullanılmayan değerlerin keşfedilmesini. Yeter ki yapıcı düşünün, olumlu araştırın. Pozitif hissedin ki pozitif olmanın zevki ile dolu dolu yaşayın. Var olmak ile olmamak arasındaki incecik bir çizginin farkına varanlar, kaderlerinin kendi ellerinde olduğunu; çalışarak, keşfederek, yaşayarak, yaşatarak kısacası insan olarak düşünmekten zevk alırlar. Saygılarımla
Yazar Ahmet Nuray

3 yorum:

Unknown dedi ki...

BİR BÜTÜN İKİ ANLAM
Merhaba,nasılsınız ben bir resim beğenim ,kuantumla ilgili.Aslında o resmi ilk gördüğümde o sanatçının gerçekten duygularını ifade etmek istediğine ve bunu başardığını gördüm. Ayrıca resmin renkleride çok hoşuma gitti.Ben aslında bir BÜTÜN olan ama İKİ ANLAM içeren sanat türlerinde hoşlarım. Bu resim de bana bunu ifade etti.Beğendim,makalesini okudum ve şimdi bunu yazıyorum.Resim aslında sadece güneş bulutlar ve evde oluşan bir yapı değil.Bence resmi en güzel anlatan sanat bu.Resmin aslında ne kadar iyi bir şey olduğunu biliyoruz.Dışarda bir resim goruyoruz"aaa,çok güzelmiş"diyoruz ama o resmin sadece bakılıp geçilemeyecek olduğunu biliyoruz ama bazı insanlar ama bazı insanlar resmi boş bir şey sanıp ona vakit ayırmıyorlar.Tabi bu olay sadece bazı insanlar için geçerli. Bazı insanlar var ki resme birkaç saatini ayırıyorlar.İşte bu insanlar gerçekten resimden hoşlanan insanlar ben resmi seviyorum diyip geçen insanlar değil.işte bu resimde öyle bakılıp geçilemeyecek bir resim degil.Bu resme ilk baktığımızda belki karmaşık gelecek ama işte bazı insanlar on saniye bakıyor çok karmaşık diyip geçiyorlar. Oysaki ilk başta öyle karmaşık gözüken resimler ilk baktığımızda karışık gelecek ama resmi kavradıktan sonra sanat güzelleşecek.Ama bazı insanlar sanatın ne kadar güzel bir şey olduğunu bilmiyorlar.Gercekten sanatın ne kadar bir şey olduğunu unutmayalım.Ve heleki sizin paylastiginiz şeyler kesinlikle İKİ dakika bakılabilecek resimler değil.sizinle konuşmak herkesin şansı değil.sizinle aracılarımız olduğu için kendimi çok şanslı hissediyorum.sizin resimleriniz çok fazla beğeniyorum.suan benim resim öğretmenim sizin asistanliginizi yapıyor.ben öğretmenimden çook memnunum.umud ediyorum ki sizinle görüşürüz. Aslında sanatçı olmayı planlamıyorum,benim hedefim hakim olmak.ama sanatçılık da çok güzel bir meslek.Aslinda meslek değil duygularımızı ifade etme yeteneği. Sizinle buluştuğumuz zaman ilk önce nasıl böyle yetenek sahibi olduğunuzu sarmayı planlıyorum.Sizi görmedim ama ne kadar yetenekli olduğunuzu biliyorum.Söyleyişlere ve görsellere bakıldığında yeteneğiniz ortaya çıkıyor.sizin gibi sanatçı olmakisterim ama mesleğimi seçtiğim için olamaz.ama eğer ilerde bir gün meslek değişimi yapmaya karar verirsen resim sanatciligini gözden geçirmeyi düşünüyorum.Dogruyu söylemek gerekirse elim pek yatkın değil bu işlere.ama ben hayal kuruyorum ve öyle ilerliyorum.Ben yazdığım sözleri resimleri sizin sayfanızda paylaşmayı çok isterim.Ama eğer sizin goruslerinize uygun değilse çalışmaya devam sizin sözleriniz benim için çok önemli.Elimde gelenin fazlasını yaptım. Eğer yetersizse çalışmalarıma devam edeceğim. İYİ DİLEKLEEİMLE,kendinize iyi bakın.Görüşmek üzere.HOSÇAKALIN😊

Unknown dedi ki...

FEYZANUR ÖZTÜRK

Unknown dedi ki...

Yukarıda yazdığım yazıya ismimi yazmayı unuttum FEYZANUR ÖZTÜRK